Puppan

hej

Måndag eftermiddag och jag sitter här alldeles ensam
medan mina kära väninnor är ute och arbetar och sliter i sitt anletes svett. Kvällspass för dem hela veckan och dagpass för mig!


IGÅR hade vi en liten myskväll här, med popcorn, spiderman 3 på tv och massagestund! Kittlande, pickande och fnissande och jakt på kittlingsoffer runt hela lägenheten förekom också. Crazy! Kärleken flödade även ännu en gång här i norge då Sara tog fram sin moderliga ömsinta sida och stoppade om mig då jag skulle sova. Alltid lika kul att vara puppan!

hahahah ser verkligen ut som en rädd gigantisk baby med uppspärrade ögon i en kokong.... Fick även en liten sjal på huvudet så att jag inte skulle frysa.. Snällt!!



Ska diska nu! Hade på badeeee
/emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0