Det vanliga.

Gör lite ont att se att den här bloggen verkligen är påväg utförs. Våra uppdateringar suger. Inte för att det har hänt något speciellt i veckan eller så men, ändå!Promise att vi ska bättra oss!

Idag har det varit det vanliga. Jag gick upp tidigt så in i helvette (väckaren på 05:40), och antog ännu en morgon den stora utmaningen att göra frukost och göra mig klar UTAN att väcka någon av mina sambos (inte en lätt uppgift på en PYTTELITEN BOSTADSYTA) Och såklart, när man försöker vara tyst, så har saker en benägenhet att falla i golvet med ett brak, och plastpåsar prasslar gärna högre än nödvändigt osv. Men thats life, och vad jag har hört så lyckades alla sova sig genom detta även idag. Creeeddss till mig!

På jobbet var det nästan en vanlig dag. Vi hade dock något som kallas SUPERONSDAGEN vilket betydde kos och lite gympa för mitt skift! Vi spelade killerball på lagret och mitt lag vann (of course) och alla fick massage (har fortfarande ont). Helt okej!

Imorgon
är det iaf dags för en stor dag, Ida fyller nämligen 20 år! grymttt!´

Nu ska jag diska, sen teckna, sen se film!

Och inte en jävla bild hittade jag att ladda upp! SORRYYYY, men har faktiskt några smaskiga videobloggar som borde laddas upp... men vi tare typ imorrn! HADE

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0