Tråkigt

När jag kom hem drogs jag direkt in i leken igen!

Vaar är husdjuret??


där är han!


och nu har jag flyttat honom till ett nytt ställe! woho!


Förövrigt så har jag så jäävla tråkigt!

Datorn är tråkigt, tvn är tråkig, kan inte sitta still, har redan varit och tränat, orkar inte fara nån mer stans för att det är snöstorm och hela tromsö är enda vattenpöl. Har inget att handla och därför ingen anledning att gå iväg till affären och slösa lite tid, och alla mina rumskompisar jobbar (som ni säkert förstår). Kan ni ba komma hem tillmeee

Men snart är det helg!

Nu ska jag ligga i soffan och se ut såhär som en död ål resten av kvällen och hoppas på att nån av mina roomies får sluta på jobb tidigare. Håll tummarna med mig.


HA SÅ KUL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0