Vaar är husdjuret?

hej!

Efter en vecka med suuuugig uppdatering så är vi tillbaka (åtminstone tillfälligt). Idag är det sol i tromsö och alla invånare glider i stan med sina solglasögon och äter kladdiga glassar och baguetter på parkbänkar. Vår helt enkelt!

Ikväll nalkas det personalfest för oss Drytech-arbetare (dvs mig, malin och ida). Detta betyder gratis alkohol och gratis pizza. BJU helt enkelt, känns helt okej! För sara däremot väntar en sedvanlig fredagskväll på restaurangen, men efter att hon slutat där kl 00 ca så ska vi nog ses allihopa inne i stan. Så det blir kanon!

Tänkte avsluta det här inlägget med att presentera en "lek" som jag nu börjat tvinga mina rumskompisar att hänga med på. Jag kallar den "Vaar  är husdjuret?" och går helt enkelt ut på att gömma/lägga våran pälsklädda vän på olika ställen i lägenheten. Den som sen hittar den får gömma den på ett nytt ställe! (varför kommer jag ens på såna här grejer?? bara sjukt)

............avundsjuka på vårt händelserika liv?;)



surprise!!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0