Framtiden

Framtiden ser ljus ut!
Lämmnar ton och stiger in i "vuxen livet"
Jobben  fortsätter att komma lite mer och mer.
Flytten närmar sig!
och fest nalkas!


Imorron är det alltså dagen man längtat efter.
Men nu känns det inte alls lika stort när den väl är här.
Har aldrig varit borta på min födelsedag förrut, så det blir någe nytt. Nån gång ska ju vara den första, lite konstigt att den är på när man flyller 20 bara!
 Men det ska gå fint, kommer inte att kunna njuta av den så mycket ändå för att jag ska jobba på dagis på dagen (rutin nuförtiden) och sen servera på ett hotell på kvällen(nervöst!).




Kärleken i baracken när Mailn stoppar om.


Imorron ska jag födas ur min kokong:)

Suss og Klem
s.

Kommentarer
Postat av: karinn

GRATTIS ENEN :D IGEN, hoppas du fått mitt sms ;);) eller grattis i efterskott! och hej på er andraMED! update från hemmet: inget händer, eller JO vi far till sälen imorrn! gänget är: jag anna simme emme och davve! så det är ju kul! annars är det ganska tjejtomt här hemma, mest boys överallt. två i gänget har även strulat sedan ni for! och när vi hängde senast fick vi lite post kanske i 20minuter sedan blev posten less och lämnade, undra om vi drev bort posten?? men kanske bra tecken, vet ej? annars är det minus 33grader ute här också....... till enmarK: anna går in för rollen som horan den här fjällensemestern också!! och till tavve och emmis: Såg den nya linen på sub igår, dom ser sämst ut! rätt åt håkke! PUSSSSSSSSs

2010-02-26 @ 13:50:49
Postat av: gänget

tack så mycket! och ja jag har fått smset:D

HA bdet superkul i sälen, förväntar mig ju många nya bragder och sköna historier;)

HAHAH jaa i har hört om strulet!

Posten kanske inte tris så bra i boy sällskapet?!

jävligt rätt åt håkke, inget kan ju knäcka järngänget;)

kyssar från oss alla!

2010-02-26 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0