Rybbe

TJA

Har nyss kommit in från en två timmar lång promenad. Det var ändå nice, men mina rumskamrater började visst undra vart riktigt jag tagit vägen. Kan tänka mig att det inte underlättade att jag inte svarade i mobilen heller...

Hur som helst, en bra dag, men lite konstig på vissa håll och kanter. Random kvällspromenad till överallt och ingenstans, flickor som heter Johnny (why?) och Malin som står utanför kloster och är vilsen. Ingen har väl missat heller att stjärnan på vår header, norges stolthet och allas vår käre Rybbe har fått ett nervöst sammanbrott. Ops! Take care & get better från dina sistahs


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6637943.ab

För tillfället ser vi på hockeyn! HEJA SWED'NNN
pussokrammmm

/emz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0