Sara Enmark

Jag och Sara Enmark gjorde häromdagen ett avtal till varandra.

Inför vår flytt bunkrade alla upp med härligheter som godis, chips, ostkrokar osv.
Sara köpte endast ostkrokar..
När vi sedan kom fram till vårt boende kom hon på hur sugen hon egentligen var på godis.
Vi gjorde därmed en deal: Jag skulle få krokar och hon skulle få godis av mig (köpte trots allt lösvikt för 90 spänn).

Jag bjöd snällt godis till Sara under flera omgångar...
Funderade om jag skulle få några ostkrokar?

Vi satte oss för att se film, Sara med sina ostkrokar, jag med mitt godis..

"Fan vad gott med OSTKROKAAR!!" säger sara.

Sen helt plötsligt slänger hon påsen..= SLUT PÅ KROKAR OCH JAG HADE INTE FÅTT EN ENDA!


Är som nöjd och belåten med vårt avtal.



/Iddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0