Snor

hola

Är hemma nu efter en slitig dag på ännu ett nytt dagis. Vi var ute ganska mycket med ungarna och jag har torkat ca fyra liter snor idag.

När jag klev in genom dörren på dagiset imorse så trodde jag förresten inte mina ögon! Gamla goa Sofie från gamla goa skellefteå står där och ser minst lika förvånad ut som jag. Världen är allt bra liten! Hon och hennes rumskompisar jobbade allihop på det dagiset, råkul! Det mina vänner, betyder att barackgänget (dvs vi) har äntligen fått kompisar i tromsö, skelleftebor dessutom! hallelujah!

Just nu: Ida syr korsstygn, och det nalkas kortspel ute i köket. Ska nog gå och hänga på! hörs när vi hörs

min dag i bilder:





smaskens

/emma                                                             ps,bilder från google ba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0