Äntligen

Nu har vi alltså flyttat äntligen, men det är dock efter många om och men.

Inflyttningsmiddagen var supergod:)
Att flytta alla saker gick inte som tänkt och inatt är första natten alla kommer att sova där:)

Internet kommer inte att fungera för än tidigast imorron och därför får baracken stå för internetuppslutningen!!


Till Matilda:
Alla har nu haft jobb hela förra veckan, adecco ringer oss alla varje morron.
Vi flyttar FRÅN baracken (om du missat det;) till en lägenhet på stakevollvegen 98L, (brev uppskattas)!
TACK så mycket för smset, jag har fått det:)
Nya vänner....inga vi hänger med precis men jag har nog sett alla jag någonsin har jobbat med på stan i lördags :O Så antingen hänger vi på samma ställen, eller så vet jag inte vad, trosmö ska ju ändå varfa större än skell?!?!
Hoppas jag fick med allt nu, och nu förväntar vi oss en uppdatering av DIN blogg;)

HADEEE
S.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hur är den nya bostaden?

vart jobbar ni?

när kommer ni hem?;)



ps. efter helgen är jag friare än en fri fågel, wehoooooo d.s

2010-03-04 @ 21:40:18
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/
Postat av: s

lägenheten är super:) som sagt bilder kommer!

Vi jobba på dagis allihopa, love barn NOT.

Vi kommer hem i slutet av maj min sköna böna:) KOM hit och hälsa på då om du är ledig;)

2010-03-06 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0