Att jobba med män

Frågor och problem som stöts på då du jobbar i en arbetsgrupp bestående av endast män #1:

Kan de fortfarande dra sexskämt i lunchrummet?


I en grupp där testosteronet har fått flöda fritt alldeles för länge kommer det helt plötsligt in en tjej. SAY WHAT? En av mina arbetskamrater fyllde nyligen år, och helt spontant, då vi sitter där och äter lunch allihopa så frågar självklart någon:
"Jaha, blev det något födelsedagssex då?" Han inser snabbt sitt misstag blir knäpptyst och sneglande blickar vänds mot mig.

Kommer jag att flippa ur, börja gråta, eller tala om för honom att sådär pratar man minsann inte bland folk?

nej mina herrar, relax, take it eeeee-eeasy, är allt jag har att säga. Jag är bara en oskyldig tjej, inte din mamma.


/Emma

Kommentarer
Postat av: Bror

beror på om det är män som hatar kvinnor.

2010-03-27 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0