Det är nu det händer, det är nu det vänder

VAD HÄNDE?!?!

Idag som en blixt från klar himmel kommer jobberbjudanderna in......
Sara ska jobbapå Spar butiken i färskvareavdelningen och proffice har hört av sig och vill ha 4 jenter till ett packjobb (100%). Intervju imorrron för 2 av oss.
Vi väntar med spänning hur morrondagen kommer att se ut!!

Nu är även baracken lämnad för gott! En sista titt och så skruvade jag av värmen på elementen...............
Men när jag berättar vad jag gjort för mina kära bokamrater påminner de mig om skylten som sitter på väggen:

VÄRMEN MÅ IKKE SKRUVES AV.

OPS....


vi är redo för krig och hoppas på uppbackning hemmifrån;)

HADE BRA
s.


Kommentarer
Postat av: ak

jag har alrig lyckats vara fräschare.

2010-03-09 @ 22:29:25
Postat av: sara

hahah äru säker på att det är du då??

2010-03-09 @ 22:46:36
Postat av: ak

fan, det är någon annan

2010-03-11 @ 22:39:13
Postat av: Anonym

tror det är en kille med liteeee tjejiga ben.....

2010-03-11 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0