Det feta paketet

Hämtade just ut ett fett paket från posten! Det visade sig vara från min käre morbror i göteborg, innehållandes en riktigt galet stor godispåse och lite påskfjädrar.. En liten påskgåva helt enkelt, tusen tack!! :D

Och nu när det faktiskt finns påskpynt här..(dvs fjädrarna) och jag har en ledig kväll, helt själv hemma, och DESSUTOM råkar vara på pysselhumör, så blir det lätt lite påskpyntning här i leiligheten, + städning såklart! längtar!! (vad är det för fel på mig?? jag har börjat längta hem från jobbet för att få städa..)




Ska dessutom försöka klämma
in lite skype-dejter för att hålla någon sorts kontakt med alla kära vänner där hemma:) Blir en lugn bra kväll ikväll tror jag:) NU BLIR DET STÄDNING; PUSSS och klem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0