HuvudstadN

Fredag, 10:28


Frågan vi alla ställer oss nu: Hur kommer det sig, att jag, en av de fyra hårt slitnade arbetshingstarna från skell sitter i bara pyjamasen här i vår lägenhet i norge denna dag som egentligen passar sig utmärkt till arbete?

Varför är jag inte på jobbet?????


Jo, av den enkla anledningen att jag sjukanmälde mig, daaangerous jag eee.
Nej, men helt allvarlig. Mina och karros sommarplaner måste styras upp. Jobb i huvudstaden kommer inte att rulla in av sig själv tyvärr. Har suttit nu i 1,5 timme och sökt jobb i sinne. Mailat och ringt. Och allt jag kan säga hittills är att jag hatar sura medelålders damer + stockholmska. Can't handle it

Och till lunch blir det biffnudlar!
 CYA

ps, många varma hälsningar till vår hyresvärd RON som är en ängel, sänd från ovan osv! Tack som fan för nätverkskabeln!

/emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0