Min hygienska mössa

hej!

Mitt första kvällspass är avklarat och det kändes helt okej:) En jobbig grej var bara att jag fick chans att vara på en ny avdelning igår (vilket iofs var lite spännande) men med tanke på att detta var en steril och hygienisk avdelning så var en viss outfit tvungen att bäras. Vita byxor, en vit lång rock som nådde nedanför knäna, vita handskar (en bild på hela outfiten kommer så småningom) och den här mössan.. Sugen nån?


puss från lilla mäj

(observera att jag även tog hem såna här mössor till mina rumskamrater, så nu har vi var sin att ha, när vi vill.. vara hygieniska. Och oroa dig inte Jonas, jag tog hem en till dig med!)

Nu ska jag storstäda, såhär kan det bara inte se ut när man får gäster ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0