Söndagkväll

Helgen har varit rätt crazy! De flesta av oss jobbade igår som servitriser. Jag jobbade 10 timmar, utan rast, två timmar längre än vad som var bestämt, missade sista bussen och var därför tvungen att GÅ hem. Gr8!

Idag har vi mest bara slappat,tvättat, sett film(jag har bland annat sett paranormal activity helt själv för att ingen annan vågade) ätit asgod kycklingwook till middag och sitter nu och ser Jakten på lycka som till vår stora förtjusning var på tv ikv!

Imorgon kastar vi oss in i ännu en arbetsvecka, kommer bli kanon. Och som känt så kommer även Jonas att ansluta sig till vårt lilla norgegäng den här veckan, vilket betyder KÖTT(dvs, inte just jonas kött(förutom för malin), utan köttet han tar med sig till oss från sverige)! ..Krångligt blev det där, men missförstå mig gärna;) Han är iaf väldigt välkommen hit till tromsö!

Nu nalkas det te, sen sovning!

puss
/Emma
(de tre andra brunstiga honorna hälsar)

Och bifogar en bild på vårat torkställ i brist på annat. Man kan ju undra vem som tog den, och varför?


Kommentarer
Postat av: miken

ALLTSÅ KOM HEEEEEM!

jag slår mig själv med stekpannor och skriker av ledsamhet varje kväll!



längtar efter att få leka tjockis med er ♥

jag undrar hur en tjockis i norge som jobbar jävel ser ut...?



PS. hoppas att inte ida har stängt in någon unge på toelettehn nåh mer .DS

2010-03-22 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0