Tisdag

Hej!

Tänkte summera min lediga förmiddag bara innan jag äter mat och drar iväg till jobbet:)

Har varit på jobbet faktiskt, men då endast för att leta mitt halsband (dophalsbandet, ops) som råkade försvinna där igår. Trodde aldrig jag skulle få se det igen men när jag kom dit drog malin upp det ur fickan! Det var återfunnet!! Vilken lättnad liksom!


Gick sen till vårt tredje hem (hem nr 1: lägenheten, hem nr 2: SATS) och köpte en paprika jag behövde för att göra middagen.



Hackade lite purre och försökte ta en exotisk matlagningsbild



Tonfiskgratäng blev det! Här är den dock minus ost. Ser väl sådär halvgod ut men det är faktiskt gott!




ajaa nu ska jag fortsätta se på Oprah och äta nåt, sen packa mig iväg till jobbet som sagt. Hörs när vi hörz

/e-toy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0