Tonje Jorgensen.

Hei:)

Idag är jag hemma pga mitt knä..(U)
Ska trots allt jobba tis-fre denna vecka så jag tackade nej till dagens jobb..kändes väldigt dåligt att tacka nej men ändå som ett halvbra beslut med tanke på att jag har väldans problem med att böja mig ned..= dålig med barn.

Idag ska vi även flytta! skitspännande, och framförallt skönt med en ren lägenhet som har ström och fungerande utrustning.

Annars ska vi sysselsätta oss med att vandalisera baracken lite som tack för dålig service och lögnaktiga påståenden.
Vi har varken skrivit på kontrakt för att vi bor här och aldrig heller fått träffa Tonje(hyresvärden).. Ett tag började vi fundera om hon ens existerar?
Så vi googlade upp henne, om de blir problem igen blir det helt enkelt ett hotfullt hembesök hos henne, höhö.

Exempelvis igår när vi ringde henne, för att vi ville ha hjälp med att få tillbaka strömmen så tryckte hon bort oss!
VEM GÖR SÅ? -bara idioter.

Sedan skickade hon ett sms " är på ferie(=semester), ville ni något viktigt?" -MEN ANTAGLIGEN NÄR VI RINGT 20 GÅNGER.





/Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0