Ungdomarna

Hej på er

Sitter här vid tvn framför något norskt ordleksprogram.. Inte speciellt bra, men orkar inte byta kanal heller! 

Alldeles nyss drog iaf ungdomarna a.k.a turturduvorna med stort T iväg till sitt hotell! Önskar dem en trevlig helg!


Själv tänkte jag väl diska nu, rydda upp lite och kanske tvätta om jag hinner! Och förmodligen så kommer jag göra alla dessa sysslor med munnen full med candy från sverige som mina föräldrar skickade med jonas.
oh happy day!

Lägger upp en bild på den sterila oufiten från jobbet. Tyvärr kom inte de vita byxorna eller vita skorna med, men ni kan ju använda fantasin.


Och ännu en bild från jobbet. Det säger rätt mycket om ens arbetskamrater då de skrivit "Fuck off" på sopen. Som om ingen skulle våga sno den då? 


HADE
/Emma (ps sorry att det bara är jag som bloggar nuförtiden, men vad gör man liksom?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA att NÅGON skrivet NÅGOT iaf :)!

2010-03-25 @ 22:35:50
Postat av: mickis

å gömman du ser så försvarslös ut ♥

2010-03-29 @ 13:22:50
URL: http://micaelahaggmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0