Nyjobbe

Idag började jag på mitt nya jobb på Drytech! Mitt arbetsteam består av en massa män i alla tänkbara åldrar och två manliga kvinnor. Har suttit och packat militärmat hela dagen vid ett rullband i mina knallblå arbetskläder och skor med stålhätta. Men det gick bra! Och överraskande nog så var det inte speciellt långtråkigt, tvärt om- tiden flög faktiskt iväg!

Jag tilldelades iaf två stycken ärade tillbehör för att underlätta mitt arbete:

Alldeles egna arbetshandskar - sitter som en smäck


och en riktig vass kniv för att kunna överleva i vildmarken (kan också användas till att skära upp kartonger med)


Tyvärr inträffade en liten olycka.. Tror jag blev lite för ivrig



TUR att saras mamma hade skickat plåster!!



Så nu sitter jag här blödandes, och pratar med min gulliga lillebror på skype. Han skickade just den här bilden till mig:

hahahhahah vet inte vad jag ska säga.. Gulligt..


Nu ska nog jag och sara gå på eurospar och köpa yoghurt och sen hem hit igen och se norska paradise hotel. Sen blir det jobb för mig imorgon 06:45 igen. Herrejisses..

/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

HERRREJEEEEJSSSSEEE

2010-03-15 @ 19:52:12
Postat av: Anonym

älskar rainforesten;)

2010-03-15 @ 22:16:43
Postat av: Anonym

ÖJ, DET ÄR JU BANANIE?:o

2010-03-17 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0