Tonfisk

hej våra trogna
 
Den här veckan är lite knasig!
Vi ses nästan aldrig? Ida och Malin jobbar kväll, dvs 14.45- 23.45, och jag och Sara jobbar dag.. Och nästa vecka är det nästan motsatt visa, jag (emma) jobbar kväll och de andra dag. Vi kommer ju att bli som främlingar!! Måste börja skriva små romantiska lappar till mina rumskamrater tror jag så att de inte glömmer bort att jag existerar. höh

Jag och Sara är iaf tryggt hemkomna nu och middagen är klar att ätas.Tonfisksallad står på menyn (är inte ett big fan av tonfisk, men det är saras påhitt, bäst för henne att det är gött)! Och även ikväll blir det träning på SATS och kvällen avslutas traditionsenligt i tvsoffan framför Paradise hotel.

& that's it!
take care

hmm...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0