En allmän rapport

Jaha... nu är det jag igen som skriver....int så kul.

Ida och Sara är och jobbar nu iallafall, Malin är på ett hotell och kosar sig någonstans med Jonas (location unknown faktiskt), och jag sitter här! Jobbade kväll igårkväll och ikväll blir det servering på resturangen för min och saras del.. och även imorgon. Inte mycket till helg..
 
Vet inte riktigt
vad jag ska skriva till alla våra undrande mammor och pappor där ute riktigt men allting rullar på hyfsat bra! Vi äter och sover och ingen är sjuk eller gråter!

Även fast vi bor ihop här hinner vi knappt träffas då vi jobbar så olika. Och jag håller med ida och säger att jag saknar våra gemensamma middagar! Men förhoppningsvis så ses vi..nångång!

kom ba hem och ät middag memeee, heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0