Våren...............................

Nu har solen äntligen börjat titta fram några timmar per dag i barnehagen, har lyckats pricka in den varje dag nu när vi varit ute, meeen all annan tid snöar eller haglar det jämt!
Snökaoset kan få försvninna nu tack!
Och sol och värme är såååååå mycket mer välkommet!!



Ganska likt vår rainforest.


Tröttheten är obeskrivlig, jag är less på snoriga, skrikande och gnälliga barn som kräver att man ska byta blöja på dom stup i kvarten, jag är less på att jag sitter i ett tredje land och måste sköta mina bankförbildelser härifrån på engelska desstuom. Har ju som just kommit in i norska spårket....

Därför tog jag idag steget att sökte ett nytt jobb på to kokker, där jag troligvis kommer att få lära mig turkiska...Om han nu ringer imorron....
Saken blir ju icke bättre av att man sitter och väntar på Ida och Malin heller, men vill som ändå ser mer av dem än deras bara ben som sticker ut ur täcket på morronen

HADE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0