CHEAP

Kl är 00.02 den 21/5
Telefonen ringer, det är chefen som ringer.....

-Hei, vad gör du, är du hemma?
-Kan min bror och hans tjej sova hos dig ikväll???


Jag tror han skämtar med mig först, fast jag vet att de inte har haft nån stans att sova på.
De har anlänt till tromsö för att jobba på den nya cafe och bar han ska öppna. Men nej har skämtar inte, han vill att hans bror och svenska tjej ska få sova här, de ska ju trots allt bara sova.............................Tills tisdag då de fått en lägenhet.

I helvette heller att de ska, han har ju för fan 10 mille i kontanter och ett jävla hus här i tromsö, de kan sov hos han, eller på hotell?!?!?

Men nej ikke det, då ringer man personalen och frågar istället! Tydligen får de "inte plats" hos han och hotell är för dyrt!

Familjen är viktigast sa han till mig en gång. Men släpp då för fan in din familj i ditt hus din jävel!

Nej, även om det är ensamt här själv så tror jag faktiskt att jag sover ensam ändå!


HADEEEEEEEEEE


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHA JAG TROR JAG DÖR!! VILKEN JÄVEL HAN ÄR

2010-05-22 @ 12:25:59
URL: http://emmamarklund.blogspot.com
Postat av: daddy

Hoppas att han inte läser denna sida!

2010-05-22 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0