VEM?

Måste bara fråga VEM det är som "vet" att jag kommer hem på torsdag? Denna någon kan ju gärna få åka till bastuträsk och hämta upp mig 22.37 när tåget anländer om du är så säker;)

Annars så har jag världens mest ostimulernade jobb nu. Har som verkligen lärt mig allt som måste göras och har gjort ALLT som kan göras när det är lite folk, får inte utöva det jag lärt mig eftersom det är så lite folk, jobbar dessutom 13-23 varje dag.... Tiden går otroligt sakta, det händer ingenting alls, jätte lite folk, förutom alla "greker" som springer fram och tillbaka och bara är ivägen. Alla snackar turkiska och resten som kan göra sig lite förståda skiter jag i vad de säger. Det var fan mer action när chefen var där och blev irriterad....

NEDRÄNKINGEN har till hemfärdenhar börjat!
Cant wait!

hadeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0